gama optic ochelari gherla magazin service dej cluj
locuri de munca iclod fabrica calorifere
mariflor gherla angajare locuri de munca dej cluj
feroterm gherla magazin centrala termica instalatii dej cluj asociatia pro vita cabinet veterinar gherla medic telefon chei gherla unixocd kimbo angajare bucatar pizzar gherla
femeie ranita trotuar gherla

O femeie a ajuns la spital după ce s-a împiedicat de piatra cubică pe strada Armenească – FOTO

O femeie în vârstă de aproximativ 65 de ani din Gherla a fost dusă de urgență la spital după ce s-a accidentat pe drum.

Vineri dimineață în jurul orei 9.30, femeia se deplasa pe strada Armenească, iar la un moment dat, s-a împiedicat de piatra cubică de pe trotuar și a căzut. Femeia acuza dureri în zona picioarelor, iar trecătorii au sunat la 112  și au cerut ajutor.

Un echipaj medical de ambulanță a preluat victima cu targa și a transportat-o la spital, pentru investigații medicale de specialitate.

Un echipaj de la Poliția Locală a întocmit un proces-verbal de constatare. Incidentul s-ar fi produs din cauza montării necorespunzătoare a pietrei cubice.

femeie ranita trotuar gherla

Lucrările de modernizare a drumului de pe strada Armenească au început la sfârșitul lunii martie și nu sunt terminate nici azi. Executantul, firma Construct Perom din Bistrița, a dat asigurări la o întâlnire cu cetățenii la sediul primăriei, că până la sfârșitul lunii august, lucrările vor fi finalizate.

În timpul scurs de la startul modernizării, locuitorii din zonă au făcut mai multe reclamații privind calitatea lucrărilor și modul în care se execută. Până la această dată ar fi trebuit finalizată colmatarea trotuarelor, respectiv umplerea spațiului gol dintre pietre cu mastic bituminos. Constructorul a primit din partea beneficiarului lucrării, municipalitatea din Gherla, mai multe note privind problemele din teren, cu solicitarea de a le remedia, dar până la zi, acestea nu au fost rezolvate.

În această situație, revine ca variantă posibilă rezilierea contractului dintre cele două părți. Anularea contractului nu rezolvă deloc problemele apărute și ar impune modificarea proiectului,  după ce s-a cerut din mai multe părți renunțarea la pavarea cu piatră cubică a drumului, precum și organizarea unei noi licitații.

Modernizarea cu piatră cubică a străzilor din centrul istoric al orașului nu a fost privită cu ochi buni de oameni încă de la început. Un sondaj realizat pe acest subiect pe rețelele sociale în luna august a arătat că doar 15% dintre locuitori agrează piatra cubică, în timp ce restul de 85% preferă asfaltarea. La sondaj au răspuns 437 de persoane.

La discuțiile pe acest subiect, reprezentanții administrației locale au explicat că modernizarea cu piatră cubică a fost singura variantă aprobată pentru acest proiect de Comisia Monumentelor Istorice.

Ședință cu scântei la primărie: „Cine a făcut proiectul de drumuri e nebun!” – VIDEO

4 comentarii

  1. Era de asteptat, nu toata lumea poate circula pe trotuarele cu piatra cubica….Cineva trebuie sa plateasca pentru acest eveniment nefericit pentru persoana respectiva…De fapt este inadmisibil ce s-a intamplat, din cauza Autoritatilor locale care nu au reusit nimic in legatura cu aceste realizarea corespunzatoare a acestor lucrari….

    • … permisiunea de a se circula pe şantier este o vină comună a executantului şi beneficiarul lucrării…
      Poliţia abilitată acestor speţe ştia de pericol, dar la ordinul unor prezumtivi infractori a hotărât să nu prevină pericolul şi chiar a acţionat în sensul de a dirija circulaţia prin locuri periculoase… parcarea pe şantier, piste de biciclete sau în poarta riveranilor, în speranţa unor mituiri găinăreşti…
      Familiile cu boi şi vaci… să mai aleagă… cu carul… şi opincaru’

  2. Sa solicite bani . Asa trebuie sa facem toti . Se accidenteaza omu sa solicite bani . Ne musca un maidanez , sa cerem bani .

  3. Oare cine e city manager al orașului? Azidimineață la ora 7 iluminatul public s-a stins brusc iar orașul s-a scufundat în beznă. La trecerea de pietoni de lângă Unicarm nu funcționează nici un bec la cei doi stâlpi. Trecerea peste calea ferată de pe str. L. Rebreanu e sub toată critica, șinele de cale ferată sunt mai ridicate cu peste 5 cm ca și dalele de beton dintre ele. La barieră se așteaptă cel puțin 5 min. până trece trenul iar după ce a trecut încă un min. până se ridică bariera. Orașul e plin de câini maidanezi, de căruțe cu țigani care trec in galop, cerșetori care te agresează la toate marile magazine din oraș. Pentru ce mama focului mai plătim oare taxe și impozite uriașe ca să ținem un primar, un viceprimar, un city manager care toți 3 la un loc câștigă cât 20 de muncitori în combinat.

Lasă un răspuns