irrom fabrica calorifere iclod fundatura locuri de munca angajare sudor stivuitorist sef schimb dej cluj
gama optic ochelari gherla magazin service dej cluj
feroterm gherla magazin centrala termica instalatii dej cluj asociatia pro vita cabinet veterinar gherla medic telefon
bontida politie electric castle

Mobilizare fără precedent pentru Electric Castle la Bonțida, câte sute de polițiști, jandarmi și pompieri vor fi la festival

Pe întreaga perioadă a festivalului ,,Electric Castle”, 17-22 iulie, care va avea loc în zona Castelului ,,Banffy” din localitatea Bonţida, județul Cluj, structuri din cadrul Ministerului Afacerilor Interne (jandarmi, poliţişti şi pompieri) vor acţiona în sistem integrat pentru asigurarea măsurilor de ordine publică.

Pentru siguranţa celor aproximativ 150 de mii de participanți estimați de către organizator, oameni frumoși și voioși, dornici de distracție, veniți din toate colțurile țării, precum și de pe meleaguri străine, Gruparea de Jandarmi Mobilă Cluj-Napoca, având în sprijin efective din cadrul Grupării de Jandarmi Mobile Târgu Mureş, cu un total de 760 jandarmi pe întreaga durată a festivalului, alături de celelalte structuri ale M.A.I, vor lua măsuri specifice de instituire a unor dispozitive preventive și reactive, cu scopul de a induce în fiecare moment ideea de siguranță, iar la final aceștia să se bucure de o experiență care sa-i readucă și în următorii ani, la acest eveniment.

Pe timpul desfăşurării festivalului ,,Electric Castle”, peste 650 de polițiști din cadrul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Cluj vor desfăşura misiuni specifice de menţinere a ordinii publice, de fluidizare şi restricţionare temporară sau deviere a traficului rutier pe traseele şi în zona festivalului.

Premergător începerii festivalului, poliţiştii specializaţi au efectuat controale pirotehnice în zona de desfăşurare a evenimentului şi pe căile de acces către festival. De asemenea, pe perioada festivalului, punctele de acces auto vor fi asigurate cu efective şi cupluri chinotehnice specializate în detectarea şi semnalizarea materialelor explozive.

Premergător și pe timpul desfășurării festivalului de muzică, Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”Avram Iancu” al județului Cluj monitorizează și evaluează tipurile de risc aflate în domeniul de competență premergător și pe timpul desfășurării festivalului de muzică și asigură răspunsul operativ în cazul situațiilor de urgență ce pot să apară.

În cele cinci zile ale festivalului, peste 350 de pompieri vor fi în măsură să execute operațiuni de evacuare a persoanelor, stingere a incendiilor, descarcerare și să acorde primul ajutor calificat, la nevoie. Asistența medicală de urgență va fi acordată de către 35 de medici și asistenți SMURD, sprijiniți de 125 de voluntari SMURD. În rezervă, sunt pregătiți în permanență peste 100 de pompieri care vor interveni în caz de necesitate.

Personalul Inspectoratul pentru Situații de Urgență ”Avram Iancu” al județului Cluj este sprijinit de un echipaj CBRN din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Horea” al județului Mureș.

Vor fi operaționalizate două puncte de prim-ajutor și asistență medicală, iar echipaje mixte de pompieri și paramedici SMURD vor patrula în permanență în zona festivalului.

Patru ambulanțe SMURD vor fi în permanență în perimetrul festivalului pentru transportul la spital în caz de nevoie, precum și două autospeciale pentru stins incendii cu modul de descarcerare și o autospecială CBRN care vor asigura prima intervenție în caz de necesitate.

Premergător derulării acestui eveniment, inspectorii ISU Cluj au desfășurat controale preventive atât la amenajările temporare și obiectivele din perimetrul locației festivalului, cât și cele din zonele adiacente.

Reprezentanţii forțelor de ordine recomandă celor care urmează să participe la acest eveniment, să evite implicarea în orice fel de conflict, să nu răspundă provocărilor, să nu consume băuturi alcoolice în exces sau alte substanțe interzise de lege şi foarte important, să nu ezite să solicite sprijinul celui mai apropiat echipaj de poliţie sau jandarmerie, dacă au nevoie de sprijin sau dacă sunt martorii săvârşirii unor fapte antisociale.

De asemenea, organizatorul recomandă participanților la acest eveniment, să nu se prezinte la porţile de acces cu bagaje voluminoase (genţi, rucsacuri) precum şi cu obiecte interzise de prevederile legale în vigoare.

foto: arhiva

angajare loc de munca sofer distributie gherla dej cluj fotografi video evenimente nunta botez majorat gherla dej cluj

Lasă un răspuns