alegeri europarlamentare 2019 psd gherla cluj
alegeri europarlamentare 2019 traian basescu cristian lungu pmp

hayak cafenea pub club gherla dej cluj orar program mondial gherla nisip balast sort dej cluj depozit feroterm gherla magazin centrala termica instalatii dej cluj ochelari vedere gherla gama optic dej clujstiri pentru viata banca cooperatista alianta cluj gherla credit dobanda iclod bobalna dej vintage pub de vanzare gherla local dej cluj

ISU Cluj în 2018, de la dotarea nouă la lipsa de personal. Untold, cea mai mare provocare

Inspectorul șef al Inspectoratului pentru Situații de Urgență ”Avram Iancu” al județului Cluj, general de brigadă Ion Moldovan, a susținut  miercuri, 30 ianuarie, la sediul unității, o conferință de presă pe tema ”Evaluarea activității  derulate de către Inspectoratul pentru Situații de Urgență în anul 2018”.

isu cluj presa bilant

„Statistic vorbind, suntem în scădere comparativ cu anul anterior, dar cazuistica a rămas foarte variată și cred că am acoperit întreaga ca și atribuții ce însemnă răspuns la solicitările primite din partea cetățenilor”, a declarat șeful ISU. „Din fericire, nu am înregistrat evenimente care să implice un umăr  ridicat de victime. Au existat intervenții pentru acordarea primului ajutor  calificat, descarcerare, care nu au depășit numărul de șase persoane care să necesite transportatul la spital. Un eveniment mai deosebit a fost  înregistrat la un imobil de pe strada Oașului din municipiul Cluj-Napoca, unde au fost evacuate din cauza acumulării gazelor rezultate în urma unui incendiu peste 20 de persoane. Salvarea s-a realizat prin intermediul platformei de intervenție și lucru la înălțime, care vă pot spune că a fost utilizată la capacitatea maximă pe care o are.

În anul 2018 s-a continuat programul de schimbare și îmbunătățire a 
tehnicii de intervenție prin achiziționarea de autospeciale, ambulanțe 
și accesorii astfel că unitatea noastră a primit trei ambulanțe SMURD, două 
autoscări, două autocamioane cu sistem hidraulic de încărcare, un container suport logistic multirisc, un container suport logistic pentru iluminare de 450 KVA,  două containere  pentru tabără mobilă sinistrați, o bucătărie mobilă,  o autospecială transport în regim frigorific şi o autospecială transport efective la intervenție. Însă cu toate acestea, încă mai întâmpinăm dificultăți în ceea ce privește tehnica de intervenție 
și pentru acordare prim ajutor calificat.

Sperăm ca până la mijlocul acestui an să mai primim prin continuarea 
acestui program național și alte ambulanțe SMURD, atât echipajele de 
terapie intensivă mobilă, cât și pentru cele de acordare a primului 
ajutor calificat. Sperăm ca prin primirea acestui ultim lot să se aducă 
un plus in activitatea noastră.

Ca și o statistică vă pot spune că am acumulat în anul care a trecut 
1195 de zile, în care am fost obligați din cauza defecțiunilor tehnice 
să scoatem una sau mai multe ambulanțe SMURD din intervenție. Am avut 
perioade în care au fost scoase din intervenție până la șase ambulanțe din 
totalul de 12 care le avem, incluzând în acest număr total și ambulanța 
SMURD de terapiei intensivă nou-născuți și transport neonatal. Cu 
același tip de probleme s-au confruntat în același timp și ambulanțele 
Serviciului de Ambulanțe Județean din pricina îmbătrânirii parcului 
auto.

În ceea ce privește celelalte tipuri de tehnică și autospeciale primite, 
au fost implicate în exercițiul internațional desfășurat în București 
SEISM2018 și mai recent pentru sprijinul comunităților din județul 
Timiș, ca urmare a fenomenelor extreme din ultima perioadă.

Unitatea noastră a primit 96,7 din bugetul alocat pe titlul I, însă pe 
ceea ce însemnă partea de investiții s-a alocat un procent de doar  2%, 
ceea ce ne obligă perpetuăm cu același probleme care le-am avut și în 
anii precedenți.

O altă problemă care o înfruntăm este subdimensionarea numărului 
inspectorilor de prevenire. Pentru întreaga activitate de control, 
activități preventive și avizare/autorizare există pe județul nostru 
doar 14 specialiști, ceea ce reprezintă mult prea puțin având în vedere 
nevoile județului. Un exemplu care pot să vi-l ofer este necesitatea de a 
controla din punct de vedere al prevenirii incendiilor toate obiectele mari 
din toate domeniile de activitate: spitale, învățământ, comerț, 
organizarea evenimentelor cu afluență mare de persoane etc. Aceste 
obiective trebuie controlate temeinic în fiecare an, iar personalul este 
în număr foarte mic pentru a putea verifica temeinic aceste obiective.
Acest lucru este resimțit și în cazul activităților desfășurate la 
nivel național privind controalele în obiectivele de tip club, 
învățământ, turism, religios, șa., când nu putem acoperi toate 
obiectivele din județ și trebuie să alegem obiectivele unde considerăm 
că se înregistrează un pericol mai ridicat.

Mai întâmpinăm dificultăți la avizarea/autorizarea școlilor unde sunt 
mișcate luciurile destul de greu, prin prisma faptului că investițiile 
în unitățile de învățământ trebuie realizate de autoritățile 
locale și nu se fac direct de conducerea acestor unități.

Subdimensionarea este rezultatul ultimei restructurări desfășurate la 
nivel național, când s-au pierdut 21 de posturi de inspector din cadrul 
unității.

Ne confruntăm în continuare cu deficit de personal, îndeosebi la nivelul 
punctelor de lucru nou deschise. Deși la subunitățile din municipiile 
Cluj-Napoca și Dej avem un procent de încadrare de peste 90%, 
înregistrăm deficit la celelalte subunități. Pe lângă acest fapt 
unitatea noastră este subdimensionată pentru ceea ce însemnă numărul 
și complexitatea misiunilor de la nivelul județului. Suntem în jur de 
730, dar nevoia noastră ar fi de circa 900. Există în acest moment 
demersuri demarate la nivelul Ministerului Afacerilor Interne pentru a mări numărul de personal de la nivelul unității noastre și a celor din Iași, 
Timiș, Sibiu, ș.a.

Misiunea pentru asigurarea primului ajutor calificat, evacuare în situații 
de urgență, prevenire și stingere a incendiilor din cadrul festivalului 
Untold rămâne misiunea cea mai solicitantă de la nivelul 
unității noastre. Pentru unitatea noastră reprezintă o obligație 
legală de asigura măsurile specifice pe timpul acestui festival, iar 
pentru personalul medical din cadrul UPU-SMURD reprezintă o înțelegere 
contractuală.

Urmează să se înființeze un nou punct de lucru în comuna Chinteni și o 
stație SMURD în municipiul Gherla și suntem în discuții pentru 
identificarea unor locații la nivelul municipiului Cluj-Napoca în vederea 
operaționalizării a noi puncte de lucru.

Sperăm ca în cadrul proiectelor demarate la nivel național să fie 
cuprins și un elicopter ușor pentru intervenție urbană care să fie 
operaționalizat în cadrul municipiului Cluj-Napoca.

Nu în ultimul rând, doresc să amintesc aportul pe care îl au fondurile 
acumulate în urma campaniei de redirecționare a 2% din impozitul pe 
salariu pentru sprijinul activității SMURD, îndeosebi pentru reparațiile 
care sunt necesare pentru ambulanțele SMURD. De asemenea, amintim faptul că anul acesta este stabilit un termen restrâns în care se pot depune 
aceste formulare, adică până pe 15 martie. 

EVALUARE ACTIVITATE I.S.U CLUJ pe anul 2018

Obiectivele fundamentale și specifice, stabilite pentru perioada de evaluare, au fost atinse printr-o organizare judicioasa, operativitate maximă și nu în ultimul rând prin disciplină, comunicare și relaționare, pe cele trei direcții de acțiune gestionarea intervențiilor, prevenirea situațiilor de urgență și nu în ultimul rând asigurarea resurselor umane, financiare și logistice.

În ceea ce privește GESTIONAREA SITUAŢIILOR DE URGENŢĂ aceasta a fost realizată de echipajele din cele 10 (zece) gărzi de intervenție și puncte de lucru, situate în diferite zone din județul Cluj.

În anul 2018, subunitățile au desfășurat un număr de 17.831 acțiuni din care: 12.968 intervenții SMURD, 2.973 pentru situații de urgență și 1.890 recunoașteri respectiv exerciții tactice, cu forțe și mijloace în teren. După cum se observă există o scădere a numărului de intervenții, față de anul trecut cu cca. 4,18 %, acest lucru datorându-se în special faptului că am avut perioade, în care ambulanțele SMURD au fost defecte, fondurile financiare pentru reparații fiind insuficiente. De asemenea în anul 2018 au fost 312 solicitări fără intervenție (apeluri false, inexistența persoanei căzute în locuri publice sau alte situații) şi 23 de intervenții în colaborare cu servicile voluntare și private pentru situații de urgență, în scădere față de anul 2017.

In statistica întocmită avem în vedere, că 535 persoane au avut nevoie de asistența pompierilor (rămase blocate, intenția de suicid, etc) iar alte 13.219, cărora li s-a acordat ajutor medical calificat de către SMURD. Din păcate, trebuie să amintim și victimele în alte intervenții decât S.M.U.R.D., respectiv 71 decedați și 85 răniți, în scădere față de anul trecut.

Statistica realizată arată diversitatea numărului de intervenții în toate subunitățile, cele mai multe acțiuni fiind executate de către cele 2 Detașamente de Pompieri din municipiul Cluj-Napoca, acestea acționând la 9.853 situații de urgență, reprezentând 61,8 % din totalul intervențiilor pe inspectorat.

În ceea ce privește numărul intervențiilor lunare, gestionate de către unitate, se constată un vârf în luna octombrie, cu 1.915 solicitări. Media intervențiilor zilnice/inspectorat se află în jurul valorii a de 49 cazuri.

Din statistica timpilor de deplasare se constată ca avem un timp de 14.09 minute la intervențiile SMURD respectiv 12 minute și 59 secunde la intervențiile în situații de urgență, ceea ce considerăm că este un timp de reacție bun, având în vedere configurația județului Cluj și faptul că, încă, nu avem autospeciale noi în toate gărzile de intervenție și punctele de lucru din structură.

Gestionarea tuturor intervențiilor s-a realizat prin dispeceratul integrat ISU / SAJ, care începând cu luna iunie a anului trecut s-a mutat în Centrul Judeţean de Conducere şi Coordonare a Intervenţiilor, iar sstatistic situația cazurilor rezolvate, se prezintă astfel :

  • Cazuri medicale – 141.943, în creștere față de anul trecut, din care 77,35% au fost rezolvate de echipajele de la SAJ iar restul de SMURD Cluj și servicii de ambulanță private;
  • Intervenții în situații de urgență – 4886 din care 4863 gestionate de ISU iar restul de serviciile voluntare și private pt. situații de urgență.

Activitatea de monitorizare a situațiilor de urgență s-a desfășurat în conformitate cu prevederile legale, astfel am avut 427 avertizări hidro-meteo și 9.783 evenimente, în creștere cu 35,67 % faţă de anul trecut din care 8.059 transporturi de deşeuri periculoase, 1.050 transporturi speciale şi nu în ultimul rând 651manifestări cu public numeros .

In anul 2018 s-au efectuat 1.787 recunoaşteri în obiective şi localităţi din zona de competenţă, personalul unităţii a participat la un număr de 651 misiuni de asigurare a măsurilor de prevenire a incendiilor şi de asistenţă medicală de urgenţă, cu ocazia unor manifestări publice de amploare, constând în meciuri de fotbal, concerte, festivaluri, etc. fiind angrenat personal din toate compartimentele unităţii.

În anul 2018 unitatea noastră a fost implicată în desfăşurarea exerciţiului de mobilizare MOBEX BN-CJ-2018, prin care s-a verificat prezentarea rezerviştilor militari la declanşarea indicativelor de mobilizare şi la exerciţiu SEISM desfăşurat în luna octombrie.

În aceeaşi lună am asigurat paza secțiilor de votare, cu ocazia desfășurării Referendumului pentru revizuirea Constituției, cu un număr de 280 de cadre.

Referitor la activitatea secretariatului tehnic permanent al CJSU, în anul 2018 au avut loc 12 reuniuni, din care 1 şedinţă ordinară şi 11 extraordinare, problematica generală analizată în cadrul acestora fiind analiza capabilităţilor la nivelul judeţului Cluj, problemele de la groapa de gunoi Pata Rât, analiza pagubelor produse în urma fenomenelor meteo şi alte aspecte generale.

În urma acestor reuniuni, în funcţie de tematica dezbătută, au fost emise 13 Hotărâri ale Preşedintelui Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Cluj

În decursul anului 2018, la Centrul de Formare şi Pregătire în Descarcerare şi Asistenţă Medicală de Urgenţă s-au instruit un numar de 208 persoane aparținând I.S.U. din 5 județe, Şcoala de Subofiţeri şi Protecţie Civilă « Pavel Zăgănescu » Boldeşti, Salvamont-Salvaspeo Cluj, Şcoala de Agenţi de Poliţie « Septimiu Mureşan » Cluj Napoca, Inspectoratul Judeţean de Jandarmi Maramureş, Asociaţia Salvatorilor Montani din România precum şi voluntari din cadrul programului « Salvatori din pasiune » ( în anul 2018 unitatea a încheiat un număr de 32 de contracte de voluntariat cu tineri proveniţi cu prepoderenţă din şcoli).

Prevenirea situaţiilor de urgenţă s-a desfaşurat prin executarea de activităţi multiple, din care amintim executarea a 759 controale de prevenire, în urma cărora au fost aplicate 302 sancţiuni constând în 230 avertismente şi 72 amenzi contravenţionale în valoare de 333.904 lei. Au fost efectuate 154 exerciţii de alarmare, evacuare şi intervenţie la locul de muncă, s-a răspuns la 100 de petiţii şi s-au avizat 295 rute transport deşeuri periculoase.

În activitatea de avizare-autorizare au fost prelucrate un număr de 2.687 dosare şi cereri, fiind eliberate 289 avize favorabile de securitate la incendiu, 52 avize favorabile de protecţie civilă, 115 autorizaţii de securitate la incendiu, 60 acorduri pentru jocuri de artificii şi s-a acordat asistenţă tehnică de specialitate în 1.759 cazuri.

Activitatea de pregătire a personalului operativ însumează ore de pregătire în centre specializate din ţară care au ca rol perfecţionarea deprinderilor şi aptitudinilor necesare menţinerii şi creşterii capacităţii de intervenţie a subunităţilor, rezultatele văzându-se în acţiunile zilnice ale colegilor mei de la intervenţie.

În ceea ce priveşte rezilienţa comunităţilor, pregătirea populaţiei a stat tot timpul în atenţia noastră, astfel am desfăşurat mai multe activităţi care au constat în principal în conştientizarea oamenilor şi educarea acestora pe linia situaţiilor de urgenţă şi acordarea primului ajutor medical.

În perioada analizată s-au desfășurat campanile “Caravana SMURD”, “R.I.S.C. Improvizațiile sunt catastrofale!”, “Mai bine să previi decât să nu fii”, “Nu tremur la cutremur”, Miercurea alarmelor ” și nu în ultimul rând au avut loc concursurile tehnic-aplicative cu cercurile de elevi “Prietenii pompierilor” și “Cu viața mea apăr viața” la care au participat 11 echipaje.

În cadrul programului „Şcoala Altfel – Să știi mai multe să fii mai bun” pe parcursul anului 2018, au vizitat Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Avram Iancu” un număr de 48 de unități de învățământ cu un număr de 1.641 de elevi.

Tot pe această linie, în anul 2018 s-au desfășurat 2 ediții a «Maratonului resuscitării», activitate organizată de SMURD Cluj, în care medicii, asistenții, studenții voluntari și paramedicii pompieri au învățat cca. 2.700 de cetățeni să acorde primul ajutor medical.

La nivelul județului Cluj funcționează 80 de Servicii Voluntare pentru Situații de Urgență şi 21 Servicii Private pentru Situații de Urgență.

Sub aspectul competițiilor și concursurilor naționale trebuie să amintim faptul că echipa reprezentativă a unității s-a calificat la faza națională a concursurilor profesionale ale pompierilor, după foarte mulți ani, ocupând un loc merituos.

In planul suportului decizional, Activitatea juridică a fost desfășurată în conformitate cu prevederile legale, astfel în anul 2018 unitatea a fost implicată în 18 procese, în diferite domenii litigii de muncă, anulare act administrativ, etc.

Din punct de vedereal Structurii de securitate s-a continuat și desfășurat activități pe linia protecției informațiilor clasificate și INFOSEC prin măsuri procedurale, protecția juridică și fizică și nu în ultimul rând protecția personalului. Un aspect foarte bun este faptul ca nu am avut incidente de securitate.

În anul 2018 activitatea de Secretariat și Documente Clasificate s-a desfășurat în conformitate cu prevederile legale și actele normative specifice acestei activități, trebuie însă amintit volumul tot mai mare de documente care sunt gestionate an de an.

Pe linia Asistenței psihologice, în perioada de referință, 1.120 cadre au beneficiat de aportul psihologului de unitate iar din punct de vedere al Activității medicale, 18 cadre, au fost declarate apt limitat pe timp de pace și război, cu revizuire, toate acestea fiind încadrate pe funcții care nu presupun efort.

În cursul anului 2018 personalul inspectoratului nu a fost cercetat sub aspectul săvârșirii unor fapte de corupție.

Cu privire la MANAGEMENTUL RESURSELOR INSTITUŢIONALE o prioritate pentru Serviciul Resurse Umane pe parcursul anului 2018 a reprezentat creșterea numărului de indicatori de resurse umane, având în vedere deficitul de personal de la finalul anului 2017.

În acest sens au fost organizate 12 concursuri pentru încadrarea a 12 posturi în cadrul structurilor suport, ocupate 100% iar prin intermediul școlilor de profil din țară, au fost repartizați absolvenți, astfel că procentual, în momentul de față am ajuns la 94% ca nivel de încadrare al statului de organizare (783 posturi prevăzute în statul de organizare din care sunt încadrate 736)

Pe parcursul anului 2018 au fost încadrate în unitate 37 de cadre militare, respectiv 2 ofițeri, 1 maistru militar și 34 subofițeri și au fost înregistrate 11pierderi, prin trecere în rezerva din care 1 ofițer ,9 subofițeri și 1 personal civil.

Media de vârstă a personalului unităţii se află în jurul valorii de 38 ani.

În cursul anului 2018 la nivelul unităţii au fost înregistrate 2 evenimente care au fost încadrate ca accidente de muncă.

În plan financiar

În anul 2018 au fost repartizate unităţii noastre credite bugetare astfel:

  • 96,70% pentru cheltuieli de personal ;
  • 2,74% pentru cheltuieli materiale şi servicii;
  • 0,02% pentru despăgubiri civile;
  • 0,54% pentru asigurări și asistenţă socială.

În plan logistic

În anul 2018 de la M.A.I. au fost repartizate unităţii noastre credite bugetare pentru bunuri şi servicii, reprezentând 2,74 % din total buget alocat, mai puţin faţă de anul precedent cu cca. 14,4 %

Având în vedere aceste aspect, precum şi faptul ca necesităţile unităţii sunt mult mai mari, ne-am orientat spre ajutorul oferit de autorităţile locale. În acest sens bugetul unităţii a fost suplimentat, astfel :

  • Primăria Cluj – Napoca a alocat un buget de 1.190.944 lei, reprezentând :
    • 300.000 lei pentru repararea ambulanţelor, verificarea și repararea echipamentelor medicale de pe ambulante;
    • 770.644 lei pentru achiziţionarea unei ambulanţe SMURD tip C;
    • 120.000 lei pentru plata hranei destinate voluntarilor care execută gărzi pe echipajele SMURD.
  • Consiliul judeţean Cluj a alocat un buget de 10.000 lei, pentru bunuri şi servicii, constând în materiale de curăţenie şi birotică;
  • Primăria comunei Poieni a alocat un buget de 6.000 lei, pentru cumpărare mobilier la Detaşamentul Huedin;
  • Primăria comunei Gilău a alocat un buget de 250.000 lei, pentru lucrări de reparaţii la Garda de Intervenţie Gilău ( s-a pavat curtea şi s-a reabilitat bucătăria şi grupurile sanitare);
  • Primăria comunei Floreşti a alocat un buget de 613.088 lei, pentru achiziţionarea unei ambulanţe SMURD de tip B;
  • Filiala Cluj a SMUCR a alocat aproximativ 100.000 lei pentru finalizarea dispeceratului integrat, repararea ambulanţelor SMURD şi alte nevoi.

Tot în anul 2018 am primit ajutor din partea Asociaţiei BEARD BROTHERS, prin achiziţionarea a 2 ambulanţe SMURD, din care una a fost livrată la finalul anului 2018 iar pentru cealaltă este în derulare strangerea de fonduri.

În ceea ce priveste patrimoniul imobiliar şi reparaţiile, unitatea are în subordine 5 detaşamente, 3 gărzi de intervenţie şi 2 puncte de lucru, totalizând un nr. de 63 construcţii. Având în vedere ajutorul oferit de către autorităţile locale am reuşit sa avem condiţii foarte bune de cazare a personalului în toate subunităţile unităţii, aportul fiind foarte mare și din partea personalului.

În anul 2018 s-a continuat programul de schimbare și îmbunătățire a tehnicii de intervenție prin achiziționarea de autospeciale, ambulanțe și accesorii astfel că unitatea noastră a primit 3 ambulanțe SMURD, 2 autoscări, 2 autocamioane cu sistem hidraulic de încărcare, 1 container suport logistic multirisc, 1 container suport logistic pentru iluminare de 450 KVA, 2 containere pentru tabără mobilă sinistrați, 1 bucătărie mobilă, 1 autospecială transport în regim frigorific şi 1 autospecială transport efective la intervenție.

La aceasta dată situația tehnicii din parcul auto se prezinta astfel :

  • 32 % din autovehicule de intervenție au norma de exploatare depășită, iar la grupa transport 43 % din autovehicule;
  • față de prevederile tabelei de înzestrare unitatea are lipsă un număr de 84 autovehicule și autospeciale, 12 bărci/ambarcațiuni și 23 remorci transport ambarcațiuni.

A fost înregistrat, în anul 2018, 3 accidente rutiere, în creștere față de anul 2017 când a fost înregistrat un singur eveniment.

In anul 2018 deficitul de echipamente de comunicații la nivelul unității a rămas constant, 20 % pt. stații fixe, 64,11 % pt. stații mobile şi 38,10 % pt. stații portabile, cu toate acestea am avut o comunicare bună și eficientă pe timpul misiunilor.

Parcul de tehnică de informatică este învechit și insuficient, având în componentă echipamente cu un grad ridicat de uzură. Spre sfârșitul anului curent a fost primită o sponsorizare, din partea Fundației Umanitare SO.Si.SE.SA., de 13 de unități centrale.

În acest moment procentul de înzestrare cu stații de lucru este de sub 60,00%.

Pe segmentul achizițiilor publice în anul 2018 s-au desfășurat 387 de achiziții directe în valoare de 645.823,10 lei.

Cooperarea și colaborarea foarte bună, cu toate instituțiile din județ, atât în situații de normalitate dar mai ales pe timpul intervențiilor, a avut ca rezultat misiuni îndeplinite cu succes și relații strânse mai ales cu celelalte componente din M.A.I dar și cu Spitalul Clinic Județean respectiv Serviciul de Ambulanță, partenerii noștri de zi cu zi.

În ceea ce privește managementul comunicării, activitatea pe linia Informării și Relațiilor Publice din acest an a urmărit să răspundă tendințelor actuale din mass-media cu privire la activitatea unității noastre.

În media locală, au fost raportate 1.889 de articole despre activitatea unității, s-au transmis 42 de comunicate și buletine informative și s-au organizat 6 briefinguri, conferințe de presă și evenimente publice.

Sub aspectul dificultăților identificate putem să ne referim la faptul că anul 2018 a fost marcat, pe linia acordării primului ajutor medical de imposibilitatea de a menține în intervenție toate ambulanțele SMURD, astfel că am înregistrat 1.195 zile de nefuncționare a uneia sau mai multor ambulanțe deodată ( ex. în luna mai au fost scoase din intervenție 6 ambulanțe din totalul de 12 incluzând aici și ambulanța de neonatologie).

La momentul actual, suntem încă deficitari la dotare cu tehnică, încă avem gărzi de intervenție care nu au cel puțin o autospecială nouă, intervenind cu cele vechi, care nu mai au eficienta de alta data și astfel timpul de ajungere la locul intervenției este destul de mare.

Deasemenea am întâmpinat greutăţi în anul 2018 pe linia segmentului de prevenire a situaţiilor de urgenţă, datorită numărului mic de personal din acest compartiment şi volumului foarte mare de muncă, care trebuie executat zi de zi, cumulat cu termenele de emitere a avizelor sau autorizaţiilor de securitate la incendiu.

OBIECTIVE PENTRU ANUL 2019

  1. Completarea deficitului de personal la nivelul unităţii şi subunităţilor subordonate (în special completarea echipei de scafandrii) ;
  2. Deschiderea a două puncte de lucru în localitatea Gherla și Chinteni, unde autoritățile locale intenționează să construiască clădiri noi pentru aceste proiecte;
  3. Continuarea reabilitării spațiilor subunităților (garajul de la Detașamentul 1 Cluj-Napoca și cel de la Detașamentul Huedin, pavilionul central și platoul subunității de la Turda);
  4. Intăbularea terenului și construcțiilor de la Detașamentul 2 Cluj-Napoca.
sus(3)jos(1)

apartament vanzare nou bloc gherla dej cluj pret telefon serestelylaborator analize medicale medicina muncii oftalmologie permis auto dej cluj telefon

Lasă un răspuns