taxi gherla dej cluj telefon
locuri de munca gherla dej cluj iclod fabrica calorifere irrom
gama optic gherla ochelari rabla oftalmologie analize medicale dej cluj
apartament vanzare gherla
apartament vanzare gherla
feroterm gherla magazin centrala termica instalatii dej cluj stiri pentru viata cabinet veterinar gherla medic telefon cofetaria ada prajituri torturi gherla angajare infirmiera camin varstnici rebeca santioana taga gherla cluj creare site web gherla dej cluj
examen

Începe concursul pentru posturile de director și director adjunct la grădinițele, școlile și liceele din Cluj, sesiune specială pentru candidații cu Covid

313 cadre didactice au fost validate pentru a susține proba scrisă din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct în unitățile de învățământ preuniversitar de stat, informeză ISJ Cluj.

În etapa de verificare a dosarelor, doi candidați au fost respinși.

La Gherla sunt scoase la concurs 8 posturi de directori și 3 posturi de directori adjuncți, astfel:

Unitatea director dir. adj.
Grădinița Cu Program Prelungit „Arici Pogonici” Gherla 1 0
Grădinița Cu Program Prelungit „Căsuța Fermecată” Gherla 1 0
Grădinița Cu Program Prelungit „Veseliei” Gherla 1 0
Liceul Tehnologic Gherla 1 0
Liceul Teoretic „Ana Ipătescu” Gherla 1 1
Liceul Teoretic „Kemény Zsigmond” Gherla 1 0
Liceul Teoretic „Petru Maior” Gherla 1 1
Școala Gimnazială Nr. 1 Gherla 1 1

Vezi aici lista tuturor posturilor scoase la concurs în județul Cluj

Vineri, 15 octombrie 2021, la centrul de concurs de la Colegiul Național „Gheorghe Lazăr”, Cluj-Napoca se va desfășura proba scrisă din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct în unitățile de învățământ preuniversitar de stat, din județul Cluj, în conformitate cu prevederile Metodologiei de concurs și a calendarului specific, precizate prin O.M.E. nr. 4597/ 6.08.2021 și O.M.E. nr. 5195/03.09.2021.

În județul Cluj, pentru ocuparea celor 293 de funcții vacante de director și director adjunct (214 funcții vacante de director, 79 funcții vacante de director adjunct) s-au înscris 315 cadre didactice. Ca urmare a desfășurării etapei de evaluare a dosarelor de înscriere, din perioada 15-26 septembrie 2021, 313 cadre didactice au fost validate pentru a participa la probele din cadrul concursului.

În vederea susținerii probei scrise accesul candidaților în sălile de concurs monitorizate audio-video este permis în intervalul orar 9:00-9:30. Proba scrisă se desfășoară începând cu ora 10:00 și are o durată de maximum 120 de minute. În structura probei scrise, circa 60% dintre itemi vor viza capacitățile cognitive și de leadership, circa 20% competențele de management, iar restul itemilor vizează reglementările legale din bibliografia de concurs.
Ulterior finalizării testului standardizat din cadrul probei scrise, candidații rămân în sala în care au susținut proba scrisă, în vederea participării la etapa de evaluare a lucrărilor scrise.

Candidații care au obținut minimum nota 7 ( șapte) la proba scrisă din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct vor susține proba de interviu în perioada 15 noiembrie -8 decembrie 2021, conform unui grafic stabilit de către Inspectoratul Școlar Județean Cluj.

Afișarea listei cu rezultatele candidaților, ca urmare a desfășurării probei scrise, precum și a rezultatelor din cadrul probei de interviu, respectiv a rezultatelor finale se va realiza prin anonimizarea datelor cu caracter personal, în baza codului unic comunicat fiecărui candidat.

Având în vedere identificarea unor situații de îmbolnăviri cu COVID-19 în rândul candidaților, Ministerul Educației va organiza joi, 28 octombrie 2021, o sesiune specială a probei scrise la care vor avea acces doar candidații care transmit comisiei județene până joi, 14 octombrie 2021, ora 16:30, o solicitare însoțită de raportul medical/decizia de carantinare, eliberate de DSP, prin care aceștia sunt plasați în izolare/carantină ca urmare a contractării virusului SARS-CoV-2 sau al contactului direct cu o persoană infectată. În cazul în care documentul de mai sus nu poate fi eliberat până la data și ora precizate, acesta va fi transmis în intervalul 15-25 octombrie 2021, prezentarea sa constituind condiție obligatorie de participare la sesiunea specială.

”Creșterea calității actului educațional într-o unitate de învățământ depinde, în mare măsură de managementul organizației școlare. Directorii unităților de învățământ trebuie să-și asume o serie de roluri, de la definirea obiectivelor unității de învățământ, monitorizarea întregului proces educațional, elaborarea și gestionarea bugetului, a ofertei educaționale, până la colaborarea cu cadrele didactice, elevii, părinții, autoritățile locale și ceilalți parteneri educaționali, în vederea îmbunătățirii procesului de învățare al elevilor. Pentru aceasta, este necesar ca persoanele care ocupă aceste funcții să facă dovada diverselor competențe de comunicare, capacitate decizională, transfer analogic, să dețină cunoștințe de management și legislație. Am încredere că, în această perioadă foarte încărcată, colegii mei, cadre didactice care s-au înscris la concurs vor gestiona cu calm și echilibru probele concursului, astfel încât, unitățile de învățământ din județul Cluj să aibă, pentru următorii patru ani, acei manageri dedicați și performanți, care să continue modelul de succes al învățământului preuniversitar clujean” a declarat Marinela Marc, inspector școlar general al Inspectoratului Școlar Județean Cluj.

foto: arhiva

sus(1)jos(3)
apollo livada mobila angajare muncitor angajare sofer tir gherla dej cluj

Faci un comentariu sau dai un răspuns?