nunta gherla angela rusu sala crystal ballroom dej cluj

hayak cafenea pub club gherla dej cluj orar program mondial gherla nisip balast sort dej cluj depozit feroterm gherla magazin centrala termica instalatii dej cluj ochelari vedere gherla gama optic dej clujstiri pentru viata banca cooperatista alianta cluj gherla credit dobanda iclod bobalna dej pub vanzare vintage gherla locuri de munca gherla angajare calculatoare sofer locuri de munca gherla contabil mariflor dej cluj locuri de munca gherla dej cluj sala jocuri operator sloturi

gherla aerian

Ce aduce Planul de Mobilitate Urbană la Gherla

S-a demarat elaborarea Planului de dezvoltare urbană durabilă a 
municipiului Gherla, prin firma SC Sigma Mobility Engineering, 
câștigătoarea licitatiei, anunță primăria Gherla.

Procedurile de realizare a unui Plan de Mobilitate Urbană Durabilă sunt 
unitare în Uniunea Europeană, fiind realizate de Comisia Europeană și 
distribuite tuturor țărilor.

„În prezent se elaborează Planul de Mobilitate Urbană Durabilă a municipiului Gherla (PMUD), prin care se caută cele mai optime soluții pentru crearea de noi locuri de parcare, fluidizare a traficului, extinderea pistelor de biciclete, înființarea de transport public auxiliar etc.”, spune primarul Ioan Neselean. „Acest studiu este și o condiționalitate în accesarea de fonduri europene pe unele axe ale Programului Operational Regional, iar lipsa lui până la acest moment a reprezentat un dezavantaj pentru orașul nostru și pentru dezvoltarea durabilă a acestuia”.

sus(16)jos(27)

apartament vanzare nou bloc gherla dej cluj pret telefon serestelylaborator analize medicale medicina muncii oftalmologie permis auto dej cluj telefon

1 comentariu

  1. Asta este cea mai arzatoare problema din oras, mobilitatea urbana! Adica cum sa stoarcem cat mai multi bani din aceste proiecte pentru buzunarele proprii. Totul din pacate este inutil atat timp cat lumea chiar si la wc merge cu masina in oraselul nostru... Pe strada principala de la primarie pana la fostul restaurant Transilvania in fiecare parte a strazii vezi numai masini parcate, parcarea din centru de asemenea e arhiplina, pe Vasile Alecsandri intre strada principala si intersectia cu Mihai Viteazul idem. Cei care ar trebui sa vina cu exemplul pozitiv insusi circula cu masinile in loc sa treaca la bicicleta sau la pedestru, pe tronsoanele de strazi cu restrictii de circulatie toti cu pile-cunostinte-relatii circula linistiti si fara jena cu masinile, de exemplu latura nordica din centru de la primarie la starea civila si de acolo mai departe pana la cealalta intersectie pe tronsonul cu magazinele.
    Despre problema semaforului de la Petru Maior care deocamdata mai mult incurca decat ajuta traficul ce sa mai vorbim... Afacerea era in interesul cuiva, exact ca si acum cativa ani schimbarea bordurilor din oras, amplasarea antenelor de telefonie iar este afacerea unora, totul conteaza cu exceptia sanatatii populatiei, pentru ca unii sa vizioneze mai bine videoclipurile pe telefon si antenistii plus partenerii lor de afaceri sa aiba venituri mai mari altii se pot alege cu boli incurabile si deces din cauza radiatiilor electromagnetice emise de antene.

    sus(31)sus(1)

Lasă un răspuns