hayak cafenea pub club gherla dej cluj orar program mondial gherla nisip balast sort dej cluj depozit feroterm gherla magazin centrala termica instalatii dej cluj ochelari vedere gherla gama optic dej clujstiri pentru viata mariflor sofer angajare locuri de munca gherla dej cluj

Inot

5 sporturi pe care le poți practica iarna

Iarna nu-i ca vară, dar asta nu înseamnă că iarna trebuie să luăm în greutate și să nu facem nici un pic de mișcare, ci din contră, sportul ne poate ajuta să ne menținem sistemul imunitar intact pe tot parcursul sezonului rece! Așa că v-am pregătit 5 sugestii de sporturi pe care le puteți practica în această iarnă în interior, putând astfel să evitați contactul prelungit cu frigul.

Înot

Chiar dacă vara ne gândim să ne răcorim, asta nu înseamnă că iarna nu ne priește înotul. Această activitate este extrem de benefică atât pentru sănătatea organismului, cât și pentru formarea și definirea corpului. Înotul tonifică toate grupele de mușchi, dar în special fesele, pectoralii, coapsele, gambele, omoplații și abdomenul. În plus, înotul este extrem de benefic și pentru persoanele sedentare, care își petrec foarte multe ore pe scaun, întrucât tratează problemele de coloană.

De asemenea, persoanele care au extremitățile mereu reci (mâinile și picioarele) și sunt de regulă friguroase, vor putea să-și rezolve această problemă deoarece înotul contribuie decisiv la îmbunătățirea circulației. Dacă te tentează aceste avantaje, dar nu știi să înoți, apelează la un instructor și totul se va rezolva mai repede decât ți-ai închipuit!

Squash

Squash

Acesta este fără îndoială unul dintre cele mai simple și totodată antrenante sporturi de pe planetă. De altfel, acest sport este numit ca fiind un sport ideal pentru combaterea obezității. Sportul care își are originile în secolul XVI pare să reprezinte o combinație între mai multe sporturi, însă cel mai des este comparat cu tenisul. Totuși, rachetele de Squash sunt mai mici și mai ușoare, întrucât frecvența de lovire este mai mare, terenul este mult mai mic, iar specificul jocului este diferit.

Dacă vrei să practici acest sport vei mai avea nevoie și de o pereche de adidași corespunzători pe lângă rachetă. Încălțămintea de alergat nu este bună, pentru că nu oferă suficientă protecție laterală, iar jocul presupune foarte multe întoarceri, așa că o investiție într-o pereche de încălțăminte dedicată este o idee foarte bună.
Sportul a început să capete popularitate în ultimul deceniu, iar pasionații de sport din România pot paria pe meciurile de Squash prin intermediul Betfair App, și totodată specialiștii susțin că acest sport va fi introdus la olimpiada din 2024 de la Paris.

Tenis de masă

tenis de masa fete

Puțină lume știe că practicare tenisului de masă stimulează funcționarea creierului și dezvoltă gândirea strategică, însă ping pong-ul este un sport al minții și al corpului, îndeosebi. Chiar dacă atingerea unui nivel competitiv prezintă un anume grad de dificultate, majoritatea oamenilor care au un minim de îndemânare se pot descurca decent, având în fața un partener de același calibru. Începătorii pot chiar să apeleze la un curs de inițiere pentru a învăța loviturile corecte și tehnicile cele mai folosite în acest sport.

Tenisul de masă ajută la dezvoltarea armonioasă și echilibrată a corpului, nepunând accentul pe o anumită grupă de mușchi. În același timp, tenisul de masă poate fi practicat la simplu sau la dublu, fiind astfel un bun mijloc de socializare.

Bowling

Bowling

Bowling-ul este un sport care poate fi practicat la orice vârstă și de către persoane care nu au o condiție fizică deloc de invidiat. Pentru mulți, acest sport reprezintă o activitate de socializare, precum și un mijloc de eliberare al stresului. Dacă jocul are și o miză pentru practicant, adrenalina eliberată va îmbunătăți ritmul cardiac, reducând astfel riscul de boală. Totodată, practicanții consumă câte 150-300 calorii pe parcursul fiecărei runde de joc. Practic, este un sport simplu, relaxant, care îți permite să te distrezi și să arzi calorii în același timp.

Snooker

Snooker

Dacă îți place să ieși mereu îmbrăcat la cămașă, acesta este jocul tău. Snookerul poartă și numele de jocul gândirii, asta pentru că spre deosebire de biliard, acolo unde chiar și fără strategie se poate câștiga întâmplător, la snooker există riscul de a nu termina un joc în timp util dacă nu îți premeditezi cu mare atenție cel puțin următoarea mișcare, ca să nu spunem următoarele două. Interesant este că, de multe ori, loviturile sunt executate cu gândul de a încurca adversarul, mai mult decât de a puncta.

De cele mai multe ori, acest joc se practică în liniște, lucru care ajută mult la relaxare și concentrare asupra jocului.

De asemenea, distanța între mese trebuie să fie mai mare decât la biliard, astfel încât nu mai riști să te lovești de ceilați jucători de la mesele din jur, lucru care face ca între cele două jocuri să existe o mare diferență. Și chiar dacă nu prezintă numeroase beneficii fizice, snooker-ul îți va ține ochii departe de ecrane și te va obliga să te ridici de pe scaun, ceea ce nu este deloc rău.

Ei bine, acestea au fost sugestiile noastre. Vă invităm să faceți mișcare și în această iarnă, și de ce nu, chiar și vara, dacă vreunul dintre aceste sporturi vă va intra pe sub piele!

sus(0)jos(1)

apartament vanzare nou bloc gherla dej cluj pret telefon serestelylaborator analize medicale medicina muncii oftalmologie permis auto dej cluj telefon

Lasă un răspuns